НОВИНИ >> 10.04.2014

ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ЛЮДЕЙ

        Як свідчить аналіз звернень громадян до департаменту нагальні проблеми, які порушують заявники, вимагають ґрунтовного та всебічного їх розгляду, оперативного вирішення, надання у встановлені законом строки письмових відповідей. Тому постійно акцентується увага на підвищенні відповідальності кожного працівника за забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду запитів та звернень громадян, системності в роботі з листами, належного реагування на пропозиції, заяви і скарги. Саме це визнано одним із пріоритетних напрямків роботи департаменту.
        Проводиться також особистий прийом громадян. Під час спілкування багато питань вирішуються на місці у найстисліші строки.
        З початку нинішнього року надійшло більше 30 звернень громадян. Продовжують надходити звернення від мешканців Коростеня, Народицького, Овруцького та Олевського районів. Та все ж завдяки організаційній та роз'яснювальній роботі, встановленню жорсткого контролю за своєчасним розглядом заяв і скарг громадян, загальна кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року суттєво зменшилась.

       Микола Мінчук,
головний спеціаліст департаменту