НОВИНИ >> 10.09.2018

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

        Звернення та запити на публічну інформацію, які надходять від громадян до управління, вимагають ґрунтовного та всебічного їх розгляду. Тому постійно акцентується увага на необхідності підвищення відповідальності працівників управління за забезпечення системності роботи з листами.
        Стиль робочого діалогу, максимальне наближення до потреб мешканців став для працівників управління домінуючим. Активно використовуються нові форми і методи зворотного зв'язку з населенням. Це істотно підвищило рівень довіри громадян, а також сприяло відсутності повторних звернень. Проводиться також особистий прийом громадян. Під час спілкування багато питань вирішуються на місці.
        В управлінні вже декілька років поспіль працює телефонна "гаряча лінія" за номером: 22-07-42, за яким можуть звернутися жителі області з питань цивільного захисту.
        Завдяки організаційній роботі, встановлення жорсткого контролю за своєчасним розглядом заяв і скарг громадян, загальна кількість звернень суттєво зменшилася. З початку нинішнього року до управління надійшло 5 письмових звернень та 10 запитів на публічну інформацію.

       Микола Мінчук,
головний спеціаліст управління