НОВИНИ >> 04.10.2016

НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

        Як свідчить аналіз звернень громадян до управління, вирішення нагальних проблем, які порушують заявники, вимагає ґрунтовного та всебічного їх розгляду, оперативного розв'язання порушених у листах питань, надання у встановлені законом строки відповідей. Тому постійно акцентується увага на необхідності підвищення відповідальності працівників управління за забезпечення системності в роботі з листами.
        Проводиться також особистий прийом громадян. Під час спілкування багато питань вирішуються на місці у найстисліші строки.
        Крім того, в управлінні працює телефонна "гаряча лінія" за номером: 37-05-62, за яким можуть звернутися жителі області з питань цивільного захисту.
        Завдяки організаційній та роз'яснювальній роботі, встановлення жорсткого контролю за своєчасним розглядом заяв, скарг і запитів, їх загальна кількість суттєво зменшилась.
        З початку року до управління надійшло 14 звернень та 13 запитів на публічну інформацію. У зверненнях громадян, в основному, порушувалися питання захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій. Усім заявникам надано своєчасно відповіді, згідно чинного законодавства.

       Микола Мінчук,
головний спеціаліст управління