НОВИНИ >> 03.11.2015

У СТИЛІ РОБОЧОГО ДІАЛОГУ

        Якість та оперативність розгляду звернень, запитів громадян – один із пріоритетів для управління цивільного захисту населення облдержадміністрації.
        Стиль робочого діалогу, максимальне наближення до мешканців з їх потребами стали для працівників управління обов'язковими. Постійно акцентується увага на необхідності підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень та запитів громадян.
        Завдяки організаційній та роз'яснювальній роботі, встановленню жорсткого контролю за своєчасним розглядом заяв, скарг і запитів, їх загальна кількість суттєво зменшилась.
        У цьому році до управління надійшло 7 звернень та 11 запитів на публічну інформацію.
        Усім громадянам надані роз'яснення в межах чинного законодавства та у відповідні терміни.

       Микола Мінчук,
головний спеціаліст управління