НОВИНИ >> 14.05.2018

У СТИЛІ РОБОЧОГО ДІАЛОГУ

        Як свідчить аналіз звернень громадян до управління, вирішення нагальних проблем, які порушують заявники, вимагає ґрунтовного та всебічного їх розгляду, оперативного розв'язання порушених у листах питань, надання у встановлені законом строки письмових відповідей. Тому постійно акцентується увага на необхідності підвищення відповідальності працівників управління за забезпечення системності роботи з листами.
        Стиль робочого діалогу, максимальне наближення до потреб мешканців став для працівників управління домінуючим. Активно використовуються нові форми і методи зворотного зв'язку з населенням. Це істотно підвищило рівень довіри громадян, а також сприяло відсутності повторних звернень.
        Проводиться також особистий прийом громадян. Під час спілкування багато питань вирішуються на місці у найстисліші строки.
        В управлінні вже декілька років поспіль працює телефонна "гаряча лінія" за номером: 22-07-42, за яким можуть звернутися жителі області з питань цивільного захисту.
        Завдяки організаційній роботі, встановлення жорсткого контролю за своєчасним розглядом заяв і скарг громадян, загальна кількість звернень суттєво зменшилася.

       Микола Мінчук,
головний спеціаліст управління