НОВИНИ >> 04.06.2020

НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ УПРАВЛІННЯ

        Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав – є сьогодні пріоритетним напрямком роботи управління. Постійно акцентується увага на необхідності підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян.
        Завдяки проведеній організаційній та роз'яснювальній роботі, встановлення жорсткого контролю за своєчасним розглядом заяв і скарг, загальна кількість звернень суттєво зменшилась.
        Крім цього, в управлінні діє телефон „гарячої лінії” (22-07-42). За цим номером звертаються жителі області, отримуючи необхідну для них інформацію.
        З початку нинішнього року до управління надійшло від жителів області 62 звернення.
        Всім громадянам, які звернулися чи звертаються до управління, надаються роз'яснення в межах чинного законодавства та у відповідні терміни.

       Микола Мінчук,
головний спеціаліст управління