від 14.12.10 №19
СТВОРЕННЯ
СТРАХОВОГО ФОНДУ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД 2011-2015 РОКІВ
1. Загальна характеристика
Програми
1. Ініціатор розроблення Програми |
Обласна державна адміністрація |
2.Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади
про розроблення Програми |
Закон України від 22.03.01 № 2332-III“Про страховий фонд документації України”, постанова Кабінету Міністрів України від 13.03.02 № 320 “Про затвердження
Положення про порядок формування, ведення та використання обласного страхового фонду документації” |
3. Розробник Програми |
Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації |
4. Співрозробники Програми |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, райдержадміністрації,
міськвиконкоми |
5. Відповідальний виконавець Програми |
Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації |
6. Учасники Програми |
Управління облдержадміністрації, інші обласні управління та
відомства, райдержадміністрації, міськвиконкоми |
7. Термін реалізації Програми |
2011-2015 роки |
8. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні
Програми |
Обласний бюджет, міські та районні бюджети |
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для
реалізації Програми, тис.грн. |
140,480 |
у тому числі: обласного бюджету місцевих бюджетів інших джерел фінансування |
34,200 32,280 74,000 |
2. Визначення проблеми
Програма створення
страхового фонду документації Житомирської області
на період 2011-2015 років (далі – Програма
створення обласного СФД) розроблена відповідно до Закону України “Про страховий
фонд документації України”, постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня
2002 року № 320 “Про затвердження Положення про формування, ведення та
використання обласного (регіонального) страхового фонду документації”, а також
Методичних рекомендацій щодо створення обласного (регіонального) страхового
фонду документації, затвердженого наказом МНС України від 27 червня 2006 року №
400.
Обласний
страховий фонд документації – банк документів страхового фонду документації,
який створюється Житомирською обласною державною адміністрацією і є складовою
частиною страхового фонду документації України.
Формування обласного (регіонального) СФД проводиться на плановій основі шляхом розроблення та реалізації обласної програми створення страхового фонду документації відповідно до чинного законодавства.
Основою для розроблення обласної (регіональної) програми створення страхового фонду документації є затверджені переліки підприємств, установ та організацій ( постачальники документів), документація на продукцію, об'єкти і споруди систем життєзабезпечення населення і транспортних зв'язків яких підлягає закладанню до обласного (регіонального) СФД.
До
складу обласного страхового фонду документації (далі – обласний СФД) входять
документи страхового фонду на продукцію, об’єкти будівництва, які мають важливе
значення для сталого функціонування області, об’єкти систем життєзабезпечення
населення, транспортних зв’язків, на потенційно небезпечні об’єкти, на об’єкти
культурної спадщини, розташовані на території області (далі – документи
обласного СФД).
Документація, яка надається для виготовлення документів обласного (регіонального) СФД, за комплектністю, складом та технічними вимогами повинна відповідати вимогам єдиної системи конструкторської документації, єдиної системи технологічної документації та нормативних документів з питань страхового фонду документації.
Документи обласного (регіонального) СФД виготовляються підприємствами страхового фонду документації України, заносяться в установленому порядку до Державного реєстру документів страхового фонду документації України і відправляються на бази зберігання страхового фонду документації України.
Роботи
щодо створення обласного СФД здійснюються з додержанням вимог чинного
законодавства про державну таємницю та технічний захист інформації.
3. Мета Програми створення обласного СФД
Метою Програми є виконання робіт зі створення обласного страхового фонду документації для забезпечення обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування області та юридичних осіб – постачальників документів документацією для проведення будівельних (відбудовчих), аварійно–рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, для збереження культурної спадщини на випадок втрати або псування оригіналу документа, а також для організації виробництва, експлуатації та ремонту продукції господарського призначення.
4.
Обгрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми
Основними шляхами створення Програми обласного СФД є:
- створення обласного СФД на продукцію господарського призначення, яка має важливе значення для сталого функціонування економіки області, для організації виробництва продукції у разі втрати або неможливості отримання документації на неї;
- створення обласного СФД на об’єкти будівництва для проведення відбудовчих робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та аварійно - відновлювальних робіт на об’єктах систем життєзабезпечення населення і транспортних зв’язків у разі втрати або неможливості отримання документації на них;
-
створення обласного СФД на рухомі пам’ятки
культурної спадщини для
відтворення їх та документації на них у разі
втрати оригіналів, а також реставрації у
разі пошкодження оригіналів;
-
створення обласного СФД на нерухомі пам’ятки
культурної спадщини
для проведення відбудовчих робіт
(реставрація, ремонт) на об’єктах культурної спадщини, зруйнованих в умовах
особливого періоду та надзвичайних ситуацій, а також унаслідок природного
старіння конструкцій (перелік додається).
5.
Очікувані результати
У разі виконання Програми
створення обласного СФД, буде забезпечено розвиток функціонування підсистеми єдиної
державної системи цивільного захисту області і, в результаті цього, зменшення
витрат на ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій.
Реалізація Програми дозволить, у разі необхідності, забезпечити органи
влади та сили по ліквідації наслідків аварій і катастроф документами обласного
СФД, необхідними для проведення відбудовчих робіт, а також у найкоротші терміни
провести будівельні та відновлювальні роботи на підприємствах, які мають
важливе значення для сталого функціонування економіки області, об’єктах систем
життєзабезпечення населення, транспортних зв’язків, на потенційно небезпечних
об’єктах, на об’єктах культурної спадщини, розташованих на території області.
Показники продукту обласної комплексної
Програми створення СФД
Житомирської області на період
2011-2015 років
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії
Програми |
Виконання Програми |
Всього витрат на виконання Програ
ми |
||||
2011 рік тис.грн/ арк. |
2012 рік тис.грн/ арк. |
2013 рік тис.грн/ арк. |
2014 рік тис. грн/ арк. |
2015 рік тис.грн/ арк. |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Показники продукту Програми |
||||||||
1 |
Комплект документів |
Аркуш |
10 грн. / 1 аркуш |
35,27 3,527 |
50,92 5,092 |
25,96 2,596 |
16,59 1,659 |
11,74 1,174 |
140,48 14,048 |
6. Фінансове забезпечення Програми створення
обласного СФД
Відповідно до ст.24 Закону України від 22.03.01 № 2332-III “Про
страховий
фонд документації України” та п.18 постанови
Кабінету Міністрів України від 13.03.02
№ 320 “Про затвердження Положення про порядок формування, ведення та
використання обласного страхового фонду
документації”, фінансування Програми здійснюється щорічно за рахунок місцевих
бюджетів, власних коштів підприємств, установ та організацій, незалежно від
форми власності.
Ресурсне забезпечення обласної
комплексної
Програми створення СФД
Житомирської області
на період 2011-2015 років
тис.грн.
Обсяг коштів, які пропонується
залучити на виконання Програми |
Виконання Програми |
Всього витрат на виконання Програми |
||||
2011 рік |
2012 рік |
2013 рік |
2014 рік |
2015 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Обсяг ресурсів усього, в тому числі: |
35,27 |
50,92 |
25,96 |
16,59 |
11,74 |
140,48 |
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
обласний бюджет |
- |
26,5 |
4,750 |
2,950 |
- |
34,2 |
районні, міські (міст обласного підпорядкування) бюджети |
1,8 |
2,3 |
1,4 |
2,43 |
1,5 |
9,43 |
бюджети сіл, селищ, міст районного підпорядкування |
9,25 |
4,17 |
3,33 |
2,8 |
3,3 |
22,85 |
кошти небюджетних джерел |
24,22 |
17,95 |
16,48 |
8,41 |
6,94 |
74,0 |
7. Механізм реалізації контролю за виконанням Програми
створення обласного СФД
Контроль за виконанням
Програми здійснюється обласною радою та обласною державною адміністрацією.
7.1. Замовником обласного
СФД є обласна державна адміністрація.
Замовник
у межах своїх повноважень забезпечує реалізацію Програми створення обласного
СФД.
Забезпечення
координації та організації заходів щодо реалізації Програми створення обласного
СФД здійснює управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації.
7.2.
Підприємства, установи та організації відповідно до чинного законодавства в
межах своєї компетенції:
-
розробляють переліки об’єктів, документація на які
підлягає закладанню
до
обласного СФД;
-
визначають достатній комплект документації на
об’єкт, пам’ятку історії і
культури для формування обласного СФД
відповідно до його призначення і несуть відповідальність за його повноту;
-
надають документацію для виготовлення документів
обласного СФД за
найменуванням, обсягами та в терміни,
визначені Програмою створення обласного СФД;
-
забезпечують відповідність документації фактичному
стану об’єкта
будівництва, систем життєзабезпечення
населення і транспортних зв’язків, об’єктів архітектурної та культурної
спадщини.
7.3. Північний регіональний центр страхового фонду документації (м.
Київ) відповідно до чинного законодавства в межах своєї компетенції забезпечує:
-
виготовлення документів СФД;
-
ведення страхового фонду документації;
-
користувачів у межах своєї компетенції документами
СФД за їх заявками.
Організаційне супроводження
виконання Програми здійснює головне управління економіки облдержадміністрації.